Thursday, June 23, 2011

.............................

Assalamualaikum .....
 Lamanya x update blog kn ... kalo makanan tu konfem dh basi .... bukan x nak update .. tpi bz n x tau dah nak tulis apa lagi ....

tapi dalam pada bizi2 pon .. aktiviti kegemaran aku tetapla berjalan dengan dengan lancar nya .. iaitu main masak2 ... Cupcake ni kiranya aktiviti terbaru aku tau ... so ari tu ngan rajinnya aku pon buat la cupcake yang kita bakor aje dalam oven tu ...

Sempat la aku buat cupcake cokolat n bawak kt tempat keja aku .... diorang kata sedap .. tapi x tau la kan.. sebab aku x rasa pon .. huhuhuhuh ..... so .. pasni aku nak belajar buat ising untuk topping cupcake plak ....     huhuhuhuhu .... aku ada aktiviti lain jugak .. in syaAllah nnti aku update lagik ....  Salam ...


     ni la upanya cupcake cokolat aku ... aku pon dok eran kenapa kaler x sama sedangkan satu adun tu ....



2 comments:

  1. entry baru ker nie??? cam old school jewwww ^^
    btw, hingatttt janji u pada i.. i balik nak jamu i cup B24!! woi silap!! CUP CAKE kenzzzz ^^ weeeee...

    ReplyDelete
  2. A'aa la Khai, cite la psl keje ker atau apa2 yg lain ni sbb aritu da cite psl ni...biar variety sket story tu...mmg kdg2 mula2 nak nulis mmg payah sket tapi ble da lama2 baru la mencurah2 idea, caya lar.....

    ReplyDelete